Tävling dag 3

Exilia rev 3 hinder idag i 1.20 men två rivningar var på grund av att jag la in henne knasigt i tre kombinationen så hon fick kämpa.. Men hon var jätte duktig min stjärna!

Melwin rev två hinder, ett av dom var bara ren otur och den andra var i tre kombinationen där jag la in han väldigt knasigt också (riktigt jävla svår sväng till den). Men jag fick 12 fel med Melwin för att jag la en volt också för att jag inte hann med å svänga till tre kombinationen första gången, och somsagt andra gången så rev vi b-hindret.

Men jag är nöjd! De var 1 felfri d-ponny av alla 30 eller hur många de nu var, så de var ju inte direkt lätt.

Just nu ligger vi på hotellet, har nyss varit å ätit pizza. Ska strax duscha och imorgon bär de av till Stockholm. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0