Tävling

Tävlade igår i msvb med båda (1.10, 1.20) och Melwin kom två vilken var förvånande för jag red jätte söligt som en träningsrunda men ändå hade jag bara nån hundradel bakom 1an så då ångrar jag att jag inte gasade lite iaf haha.. Exilia har fortfarande rasp/mugg, de är bättre så jag provade rida men hon är inte sig själv och de fattar man ju för om man själv har skavsår så springer man inte runt som att inget är konstigt. Men hon hade bara 4 fel men men.

Idag red jag Melwin i msva (1.30) och fick ett jävla pet, IGEN! 4 fel är lika med 0, så himla onödigt.. Men imorgon har jag en chans till, hoppas. Exilia fick inte tävla idag bestämde jag, hon ska få penicillin istället så dom där jäkla såren far bort, stackars flickisen<3

Imorgon blir de somsagt msva igen med Melwin, den bär de av hemåt. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

är din header photoshoppad?

2012-04-30 @ 13:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0