New sgt cup

Har haft hemma tävling ihelg. Kom 2a och 1a med Melwin igår och 3a och 2a med exilia igår och idag kom jag 1a och 1a med Melwin och red bara en klass med exilia då jag kom 2a efter mig själv som kom 1a, (eftersom de var ihopslaget). Igår var de LA MSVB och idag var de LA och LA+5 med Melwin och bara LA+5 med exilia.
Vann även hela sgt cup med Melwin och kom 2a med exilia.

Brukar aldrig rida 4 klasser men Melwin var absolut inte trött och har inte hoppat på flera veckor så han tyckte de var ganska kul att busa igenom några LA:er ;)

Nu ska jag sova. Är helt jävla slut efter helgen tävlingar och jobb som funktionär och klivit upp 7-8 lördag söndag och dessutom lagt mig mitt i natten? Nånå. Skola imorgon :( börjar ekonomiprogrammet. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0