Har tyska = de värsta som finns

Slutar halv 5 och har ridning 5. När jag har ridit ska jag mamma och Sofie fara på badet och simma, sola och basta! Sjukt skönt!
 
Har just haft möte med syon och pappa. Vi har kollat upp skola i Spanien och skickat mejl om ansökan osv. De finns exakt samma linje där som jag går nu, ekonomiprogrammet. Och jag ska börja andra terminen i 2an, alltså efter nästa jul. Eftersom att jag vill hinna tävla Melwin lite till här i Sverige eftersom man inte får tävla ponny när man är över 16 i Spanien. Och har fått en fråga om varför jag ska sälja Exilia, och de är för att jag måste bli av med mina ponnyer till nästa år och jag och exilia har gjort så himla mycket och kan inte komma nå längre av vad vi har gjort, plus att jag inte utvecklas med henne nåmer. Men ojoj så mycket jag hade vela ha kvar min fina..<3
 
Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0