22 februari, en vacker dag

Igår firade jag och Tobias som sagt våran månadsdag och de var den bästa dagen på länge. Vi hade så jävla roligt och mysigt, åt oss proppmätta på förrätt och varmrätt, skippade efterrätten för vi va så mätta så vi vela spy. Vi pratade om allt och ingenting och sedan mös vi framför tv:n. :)

Idag har Tobias tyvärr farit till ö-vik och tävla så han kommer hem på måndag.. Ids inte ens berätta hur mycket jag hatar att han alltid far bort på vintern och jag på sommaren, och jag får inte ledigt så jag kan ju inte alltid följa med han. Nånå.

Men den här dagen har inte varit så jävla kass ändå, vakna upp bredvid Tobias, for till skolan där vi bara hade någon föreläsning sen hade vi bowling på frilufsdagen(?) och nu ligger jag hemma och kollar tv, ikväll blir de stallet. Puuusss

Kul att tobban hatar att vara med på bild så han spelar Allan på alla ju.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0