Alla hjärtans dag

Dagen har inte varit så himla dålig trots att jag känner mig alldeles för ensam just denna dagen när man egentligen brukar mysa extra mycket. Jag har haft fullt upp iallafall, skolan gick ganska bra och de gick inte så segt, sen for jag med Sanna på stan och shoppade en fin alla hjärtans dag och månadsdagspresent till Tobias och silverhårinpackningsbomb och ett nagellack, och hann knappt äta middag innan jag for till stallet vid halv 6 och hoppade två riktigt fina ponnyer idag som ägde sönder.

Och dagen avslutades med en riktigt härlig dusch med skrubbning och målade naglar med mitt nya nagellack. Och nu ska jag ta av mig min onepiece, lägga mig i sängen, kolla weeds, men mest av allt, SAKNA Tobias som jag förövrigt nyss pratade med i telefon en sväng, så himla bäst pojke. 6 dagar tills jag blir lyckligare än lyckligast i världen igen! Godnatt!

En bild på från stan, en från skolan och en på naglarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0