Allt eller inget

Har varit med Erica och Matilda i några timmar och kom nyss hem. Vi har surrat åde men det fanns inget att göra. Så kom nyss hem och ligger och kollar tv och skriver med tobban som just kommit fram till Miami<3

Det är helt sjukt hur mycket man kan tycka om någon, hur mycket man kan sakna någon så mycket, de är helt sjukt. Känner mig helt svag, som att jag inte vill vara kvar när han inte är vid min sida, han är de bästa jag har, han är den underbaraste pojkvännen som finns, han är perfekt för mig. Allting påminner mig om honom, va jag än gör så finns de en tanke om honom och det kallar jag äkta kärlek. Jag lovar att det inte går en sekund utan att jag tänker på honom. Han är de finaste jag har, en drog, och jag kommer alltid vara beroende av det och jag kommer aldrig vilja testa en annan drog än den. Älskar dig Tobias Härstedt, du och jag i en lång framtid<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0