Detta var inte så lyckat

Först var tåget försenat i 1 timme och 10 minuter, och mellan sunderbyn och Boden så hade tåget framför oss kört på en älg så vi fick stanna och vänta ett bra tag och sedan backa tillbaka till Boden igen och därifrån skulle vi åka buss till Luleå men då kom pappa istället och hämtade mig från Boden så for vi till Piteå igen, jobbig resa..

Har nyss kommit in till stugan för vi har varit hos Olivia och som ett tag och myst. Och när vi kom in hit till stugan så ser vi att de är fetaste vattenskadan.. Fyfan vad jag tycker synd om pappa de är helt sjukt, 4 gången vi har haft vattenskada i olika hus och han hinner aldrig ta de lugnt för en vecka så har de hänt något annat som måste fixas, min pappa har nog mer otur än någon annan människa.. Så nu kommer de kosta några hundra tusen att reparera igen. Fy i helvete.

Ni ska veta att min far är så himla bra, bäst. Han är så himla ödmjuk, snäll och tänker alltid på alla andra innan han tänker på hur han själv har de. Han är För snäll helt enkelt. Han gör allt för mig! Precis allt! Och de är jag så jävla tacksam för, fan vilken tur jag har som fick den pappa gick fick, och mamma förståss, världens finaste föräldrar!

Nu ska vi iallafall fara och ta in på hotell, fyfan ångesten som man har i magen när man vet att man måste riva ut allt och slänga bort en massa pengar bara för att vattnet frusit.. Bloggar imorgon. Puss

Poolen i köket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0