håret och så vidare

Längesen jag var vaken så här länge? Älskar att sova så brukar vela sova så tidigt som möjligt haha.. Det var för att jag kom hem för bara ett litet tag sen, har somsagt varit hos pelle med sanna och jonta och snackat skit åde.
Mitt hår är riktigt riktigt ljust nu för tiden, riktigt nöjd! Fast hade vilja ha de ännu ljusare men måste ju dock vänta ett tag innan jag färgar en gång till, typ en månad, efter jag har klippt mig oså. Har alltid uppsatt hår när ja inte har hårförlängning, och efter jag har klippt mig så kommer de ungefär se ut som de ser ut att vara på bilderna, alltså riktigt kort i nacken och så som de är framtill.
(alla vet ju att blont hår blir gult med blixt hur jävla ljust den än är, typ haha)
Nu sa jag ta och äta en risifrutti, kolla weeds sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0