Igår och idag

Tog hand om mig själv igår och de var sjukt nice.

Har inte varit i skolan idag, men jag for och sola vid halv 12 och sen for jag till stallet och red ut exilia och hon var piggelin. Sen for jag till fysion och kollade min rygg som är väldigt överansträngd som snart kan orsaka inflammationer i musklerna för att dom aldrig får vila, och huvudvärken kommer också därifrån, för att jag är så spänd osv.

Kom just till stallet igen och väntar på mat, sen ska jag rida melwin på lektion och sen hem och duscha och sen kommer Tobias och jag säger bara fyyyyfan va jag kommer hoppa upp i hans famn och aldrig släppa taget när han hoppar av flyget! Hihi längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0