Klubbtävling

Kan säga att de var riktigt roligt att rida någon annans häst, vilket jag inte gör så ofta eftersom jag tycker de räcker gott och väl med att rida två stycken varenda dag.. Men hur som helst, tävlade Julias ponny mr.blue i 90cm och var felfri och gick as bra, tyvärr var den en pay and jump klass så man kunde inte vinna den, annars hade jag och blue gjort de. Så tävlade jag Melwin i 1.10 också och han hoppa skit bra, men som vanligt så tycker han att de är skit skumt med tävlingar på hemma plan så jag tog de som en liten träningsrunda, han var rädd dörren längst bort på kortsidan som hade is på sig så han tvärvände en gång för den, annars var vi felfri på hinder åså. Lilla mulle meck, han är den största bejbisen som finns..

Har börjat skolan 8 idag och sluta halv 10 eftersom vi bara hade genomgång till nationella proven som börjar imorgon.

Så nu ska jag ta och sova en sväng, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0