Trevlig dag

Har umgåtts med mina fina vänner Matilda och Erica och de var så skönt att vara få prata och bara umgås med dom vilket jag aldrig brukar ha tid med. Matilda har tagit ut mitt löshår och Erica har slinga mitt hår så nu är jag ett snäpp blondare!

Nu har jag packat lite och ska mysa ner mig med Tobias i sängen. Om ni undrar varför jag har packat så är de för att jag följer med min pojk till finland imorgon dör han ska tävla där. Kommer hem på lördag kväll och som tur är så rider lotta Melwin eftersom han ska få hoppa lite på klubbtävlingen som är på söndag.

Nånå puss på er! Lovar att bli bättre på bloggandet!

Dock ser de lite gult ut men de är mer guldigt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0