bored friday

När jag kom hem från stallet så har jag sovit i en och en halv timme kanske, har vaknat för ett tag sen och ska ta en dusch och sen skjutsa Jesper till nån fest. Kommer ju inte kunna sova ikväll, både för att jag inte kan sova själv på natten och för att Tobias är borta och vi sover inte en dag utan varann om vi inte måste.
För er som vill veta så har jag beställt skorna som var till vänster, men tyvärr var dom slut i skinn så jag har beställt i mocka eller hur de nu stavas, plus att jag har beställt en bikiniunderdel som var blommig med en volang, som jag bara ska ha till en hel svart överdel för de var svart på trosorna också.
Ska duscha nu, tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0