im sexy and i know it

Jag och älskling har duschat nyss jätte länge och sen har vi myst lite i soffan och nu håller vi på att föra över entourage till usb så vi kan kolla hela kvällen.
Tidigare idag har jag varit i stallet och tobban följde med ett tag och hjälpte. Melwin var rikitgt fin idag och Exilia fick bara skritta. Måste börja fota lite nya bilder på mig och hästarna. Kanske kan få någon som fotar på tisdag när jag hoppar. Längtar mer än någonsin till tävlingarna och de där, gah. Puss!
Jag och min duktiga Exilia på SM nu sist. Tyvär så hade hon skadat sig på något vis på resan dit eller nått, tur de inte var något allvarligt, hon var ju nästan frisk direkt vi kom hem. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0