Svar på frågestunden!

Jenny: Ska du vara med och rida i Piteås Elitlag även iår? :)
Svar: Nej det ska jag inte. Det är så himla kul att rida lag och sammarbeta, men jag känner att jag hellre vill satsa på de högre klasserna när jag far på tävlingar istället för att rida Elitomgångar i LA.

Ami: vart är du ifrån då? ;*
Svar: Jag är från lilla Gällivare och har bott här sen jag föddes.

Anonym: Vad är din och dina hästars svagheter och punkter? superfina och duktiga är ni ju men vad är sämre ? :) ingen är ju perfekt som tur är :)
Svar: Min svaghet är att jag nästan alltid vill ha det perfekt. Jag vill alltid ha en bra känsla. Vet inte riktigt vad svagheten på mina hästar är, kommer helt ärligt inte på något med dom som någongång stör mig.

(Lag-SM strömsholm.)

Anonym: 1. Gjorde de ont att göra hål i tungan?

2. Kan du inte skriva lite om din första ponny och den ponnyn som var din favvo på ridskolan om du gått dära? :)

3. Varför är inte du med i piteås elitlag iår? Vilket lag ska du rida med i år?
Svar: 1, Nej de gjorde inte alls nå ont, bara veckan efteråt när de var svullet och jävligt, gjorde skitont att äta..
2, Min favorit klubbponny var en ponny som heter Pepsi, var nära att köpa han när han var till salu, och då var jag cirka 8-9 år, men jag bestämde mig för att jag vela ha en islandshäst istället och den skaffade jag och min mamma när jag var 9. Han var en svart vit skäck på 3 år som vi red in själv, han hade så finafina gångarter och både jag och han var yngst av precis alla som tävlade varje gång jag ställde upp på gångartstävlingar, men ändå vann vi nästan varenda. Sålde han när han var cirka 6-7 år för jag vela skaffa en hopp häst då, och min förta hopp häst var en c-ponny som heter Can-Light, han var superduktig. Tyvär så hade han en hovspricka när han kom upp till oss och hade därför jätte ont så vi skickade tillbaka honom bara efter någon månad eftersom jag vela sätta igång med tävlandet. Och när jag var 12 fick jag Exilia.


Wendela: fin blogg du har!
lust att göra ett bloglovin' byte? :)
kram!
Svar: Vet inte direkt om detta var en frågestundsfråga, men ja de är klart vi kan! :)

Sanna: Är det ditt riktiga hår? Eller löshår? Riktigt fint i vilket fall!
Gjorde det ont att ta i tungan? Är otroligt sugen på det! :)
Svar: Nej de är inte mitt riktiga hår, har löshår som sitter fastlimmat. Tack!
Svar på det om tungan finns högre upp! hihi :)

(om ni kollar noga ser ni nog löshårsfästet där uppe till vänster.)

Josefin: gjorde det ont att ta hål i tungan? och är det svårt att sköta om ? :)
Svar: Nej man behöver inte sköta om de någonting, förutom att skölja munnen med en vätska som man fick med, sen kan man ju typ inte äta så mycket på 3 dagar för att de gör ont.

Anonym: Vad är du rädd för?
Vem är din bästavän?
Ska du tävla sm i sommar?
Svar: Jag är inte rädd för något, helt ärligt.
Min bästavän är nog Sanna, Jacqueline också men vi har inte varit så mycket med varandra på senaste.
Ja, de är klart att jag ska tävla SM!

(jag och sanna)

Sanna Härstedt: Men gumman du vet dom som skriver elaka kommentarer är bara grymt avundsjuka. De puckot som skrev där uppe är avundsjuk bara för att du är grymt mycket bättre än den ( om personen/erna rider ). Säger som Grynet: TA INGEN SKIT !
Hmm... vad ska jag komma på för fråga ? Vet ju allt men... kan jag få hoppa i din resväska när ni åker till Turkiet ? Jag kan ta soffan ;)
I LOVE U ! <3
Svar: Gärna för mig stumpan! Men vi säger inge till tobban ;)<3 LOVEYOU!

Anonym: hur många har du legat med ?
Svar: Inget som ja direkt hade vilja skriva ut men är de frågestund så är de, 7 st.

Anonym: Hur många syskon har du?
Svar: En, han är 18 år och heter Jesper.

(på bilden var han 16, + mamma)

Tove: Hur gammal var du när du fick melwin och exilia? Vill också säga att du är grymt duktig med dina hästar och på tävlingsbanorna! Tävlar själv också och hoppas att nångång nå samma nivå som dig :-)
Svar: Jag var 12 när jag fick Exilia och 13 när jag fick Melwin. Tack :)

Anonym: Vad syftade du på i ditt inlägg när du skrev att du ville flytta? Planer på att flytta och gå något slags hästgymnasium? :)
Svar: Jag vill flytta, om jag ska göra de innan gymnasiumet eller efter de vet jag inte ännu, men ska flyta iallafall nångång till södra Sverige för att få lite mer möjligheter. Vill gå ridgymnasium, men känns ändå tungt att lämna allt hemma..

Anonym: ska du köpa en stor häst? :D
Svar: Japp, men när vet jag inte :)

Sara: vars till turkiet åker ni och när? :)
Svar: Side, midsommardagen :)


Anonym: vad är ditt mål med hästarna?
Svar: Det har varit att ha placeringar i SM, men de har jag fått nu, så jag vet inte, men jag känner på mig att de här blir ett jäkla bra år.

Anonym: när förlorade du oskulden och med vem?
Svar: När jag var 13, med en kille jag var tillsammans med då som heter Max.

Anonym: hur klarar du av dagarna i stallet när du vet att så många ogillar dig och din ridning? hade jag varit du hade jag nog slutat rida, tänkte när dom trycker ner dig och snackar skit.
Svar: Att dom ogillar mig de skiter jag i, då är dom bara avundsjuka, eftersom jag faktiskt är väldigt snäll. Att dom inte gillar min ridning har dom ingen anledning till, men förut hade dom de, för själv avskyr jag den ridningen jag hade för cirka 2 år sen. Men de är synd att folk har hakat upp sig vid de för så är de verkligen inge mer och de har slutat för länge sedan. Vi hade luciashow en gång på våran ridskola och jag och en kompis var utklädda till crossförare och vela tuffa till de hela med lite stegringar, och jag tror att många har hakat upp sig på de också eftesom jag faktiskt höll emot och skänklade på lite med sporren då, för då vet jag att hon stegrar, inte något som jag är direkt stolt över, men vad fan man var ju ung och dum och vela vinna den där maskerad eller hur? Släpp de där nu förfan. Det är INGEN som trycker ner mig, dom gör sig bara själv till äckliga förlorare. Jag är stolt över mig själv!

(1.30, högt över!)

Ronja: Berätta lite om dig själv :)
Svar: Ja okej, jag gör de i ett eget inlägg någon dag :)

















Kommentarer
Postat av: baj

jag undrar, har du legat med någon på fyllan?

har du varit otrogen?

har du legat med bara dina pojkvänner eller såhär one night stands??

tacksam för svar för jag ska snart bli av med oskulden och är 13..

2012-01-15 @ 23:11:28
URL: http://baj
Postat av: Denice

Nej jag har inte varit otrogen. Och jag har inte bara legat med mina pojkvänner. Antar att de är nån oseriös kommentar men om inte, där har ni svaret.

2012-01-16 @ 08:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0