take on me, take on me!

Jag har bara jävla ångest nu. Hur kan jag vara så lat? Har bara sovit bort hela lovet och de kommer bli så jävla jobbigt att börja skolan tidigt imorgon. Och jag måste verkligen börja träna, synd att jag var för lat och inte orkade följa med mamma nyss.. Tur att jag rider iallafall för annars hade jag sett ut som dom tre bullarna som jag precis tryckte i mig.
Ikväll drar ridlektionerna igång igen så de ska bli awesome att få rida för lotta igen. Tisdag är de hoppträning ocvh ihelg har lotta en liten helg träning som man får vara med på. Hästarna har ju vilat väldigt mycket från hoppningen och så men nu ska dom komma igång till tävlingarna igen!
Kanske drar och solar en sväng nu? Ne haha innan jag hade orkat..
Två bilder på mig och bror var vad jag bjöd på idag. Måste ta lite nya bilder. Hursomhelst, hur härligt ser de inte ut att vara?! Snön höll på att smälta och de var sommarvärme ute.. GE mig sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0