torsdag = shopping

Har shoppat idag och även hämtat ut mitt paket! Är sjukt nöjd med både skorna och bikinitrosorna! Sen har jag även shoppat en skinnjacka och deo och lagt undan ett par jeans som jag tror att jag ska köpa imorgon.
dåliga bilder..
Just nu sitter jag och jobbar på min rapport, håller på att skriva diskussionen som jag är sämst på.. Ska äta typ nu sen fara till stallet och rida. Sen blir det ju såklart dusch och sen sova snabbt för att då går de ju snabbare till Tobias kommer hem. Hehe pusshej.

Kommentarer
Postat av: My

Skitsnygga skor! :D

2012-01-26 @ 18:47:40
URL: http://myhedman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad använde du för blekningsmedel på ditt hår när du fick det så ljust direkt? blev skit snyggt :)

2012-02-02 @ 13:46:10
Postat av: Anonym

Vad använde du för blekningsmedel på ditt hår när du fick det så ljust direkt? blev skit snyggt :)

2012-02-02 @ 13:46:43
Postat av: Denice

Jag använde vanlig blekningsfärg, förpackningen heter Mood :) men jag har slingat håret 2 gånger innan jag blekte hela :)

2012-02-07 @ 15:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0