we have something that others do not have

Jag tror vi har de lilla extra. Jag tror att vi är dom två som verkligen hör ihop. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig och hur länge jag vill leva med dig. Det kan inte finnas nån bättre människa än dig och att få vara med dig varje dag de gör mig hur lycklig som helst, spelar ingen roll vad vi gör, bara du är nära. När du är borta känns livet så jävla tungt, jag finner inte orken att göra någonting alls, och de måste betyda att du alltså är den som ger mig livsglädje. Förlovningen 22/7-2011 kommer vara den bästa dagen i mitt liv i en lång tid, och de är något som jag aldrig kommer ångra mig vad som än händer, att vi är förlovade/kära utav helvete, som vissa kanske tycker är ganska patetiskt när vi är unga, dom vet nog inte hur äkta kärlek är, man bara vet när de är så jävla rätt. Jag älskar dig, Tobias Härstedt!

Kommentarer
Postat av: TovviE<3

Älskar dig gumman du är den mest betydelse fulla människan på jorden<3

2012-01-22 @ 20:10:04
Postat av: Denice

Tovvie<3 du gör mig till världens lyckligaste<3

2012-01-23 @ 00:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0