You keep on falling

Skjutsade Sanna till stallet kvart över 6 så jag gick in en sväng och gosade med mina djur och nu sitter jag utanför stallet i epan och väntar på att Sofie ska jobba klart och handlat för då far jag till henne, men de kommer typ ta en halvtimme så jag känner att de inte är nödvändigt att börja fara hem för då hinner jag knappt hem så ska jag fara igen. Så jag väntar här.

Detta nedanför är värt att läsa för de som är lika less som jag är på nästan allt.

Känner mig inte så jävla glad för tillfället, för de första så somnade jag i soffan i en kvart och var sjukt trött men var tvungen att kliva upp och duscha och sen skjutsa Sanna, så är trött och lite grinig, plus att tävlingarna i Finland är uppskjutna så Tobias kommer inte hem förän lördag, alltså två dagar längre än förväntat, plus att jag ska upp 6 på morgonen hela helgen för att ha stallpass hela dagarna och de är bland de värsta som finns och så jävla jobbigt så ne, allt är kasst. Inte nog med det så gick matte provet skit dåligt idag, brukar ha VG och närmare MVG men nu vettefan om de ens är G, och svenska rapporten om författaren Guy de Maupassant ska vara inne på fredag, som tur är så får jag hjälp av Sofie idag iallafall med den. Inte nog med de så blir de inte tävling förän i mars för min del för Umeå är inställt pågrund av sjukdom i stallet. Och de är närmaste tävlingen som var för mig, vilket är 50 mil. Inte nog med de så är de ruggigt jävla kallt i den här hålan och jag vill bort härifrån. Gymnasievalen ska vara valt och klart senast 1 februari och vet inte vad jag ska gå. Har SO prov nästa vecka och SO är de värsta ämnet för mig eftersom jag hatar de och inte är ett dugg intresserad av de så kan jag ingenting, vem fan bryr som om konsumtion, inflation och skit, och vad fan är de för nå?! Blir galen! Plus att boken på bilden har jag inte börja läsa ännu och snart ska jag redovisa fe muntligt. Hejdå.

Mycket gnäll, men så äre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0