Hej folket!

Kan berätta vad som står på. Är i stugan som jag för övrigt älskar. Så mycket bättre än Gällivare. Har varit på stan idag också och inhandlat lite smått och gått, ett par nya shorts, en skjorta, aceton, pincett och en topp och ett navelsmycke. Imorgon börjar pdol och de ska bli så sjukt kul. På måndag rullar vi mot sm som är i Stockholm! De börjar på torsdag. Och exilias igångsättning har blivit helt perfekt uppladdning till sm. Hon kommer vara super hopp glad, kanske inte på topp pga lite tid men hon är så fin min pärla så de går nog säkert helt suveränt! Imorgon ska jag även hoppträna på lottas gräsbana. Får se om jag uppdaterar mer i helgen för jag kommer nog inte ha tid, kommer ha så jääääävla kul och fullt upp! Firar även min födelsedag ihelgen fast jag fyller egentligen år på tisdag. Och min pojkvän fyller 18 år på lördag! Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0