Malmö airport

På tisdag kväll var vi framme i Falsterbo och har varit där hela veckan. Har bott på världens finaste hotell, radisson blu, i buissnes class room, så de var riktigt stort och fint! Onsdag tävlade jag 1.25 och jag var felfri! Så jävla mäktigt och fränt och sjukt skoj att rida där med flera hundra som kollar på och rida på en enorm gräs bana. Man kände sig riktigt stolt. Torsdag var de final, lilla Mulle var jätte spänd och rädd för typ precis allt på banan, så hela ritten fick ut på att få han lugn, typ. Vi kom till mål med endast ett nedslag! Kom 7a i ponny Grand Prix i Falsterbo horse show 2012! Slog en massa EM ryttare, bland annat hon som kom sist rider EM. Alla är lika bra. De handlar bara om hur de går precis just den klassen och nu blev de så! De var ju en vinst för mig att bara vara där, de är ju så stort! Eftersom jag kom sjua så gick jag även vidare till höjdhoppnings showen som var igår. Det var en 4 kombination som vi hoppade högre och högre till hög musik och bra publik. Riktigt kul! Jag rev på 1.45, Melwin fick lite trångt och hoppade inte upp sig, de var ju lite surt eftersom han kan hoppa hus, har ju hoppa hinder på 1.50 flera gånger så de är ju ingen match! Vinnaren hoppade 1.50. Nu är jag på flygplatsen och väntar på att vi får checka in osv, planet går 18.55 och vi är hemma i Luleå 22.nånting. Mamma och Pecka kör hem hästbilen och jag, pappa, jeppe, Victor flyger. Och tobban flög med ett tidigare flyg idag. Puss!


Kommentarer
Postat av: alexandra

shiiit vad duktig du är denice!

2012-07-17 @ 19:45:21
URL: http://alexandraaleong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0