Falsterbo horse show

Nu mina damer och herrar är de så att ni ska få se mig på tv!;) yes yes.

Vann söndagens msva och därför har jag kvalat dit! De här är grymt! Kommer bli ett minne för livet! Tänk att de bara är 10 svenskar i hela Sverige som får vara med där, och jag är en av dom. Jag är en av alla andra extremt duktiga ryttare! Massa kändisar kommer tävla där! Plus vi ponny ryttare!

Det här är inget man förväntar sig att uppleva mer än en gång, de är så otroligt för mig. För mig som knappt har nå möjligheter som er i södra Sverige men ändå lyckas. Jag är lycklig! Vi hörs

Och grattis till er andra som gått vidare!


Kommentarer
Postat av: julia l

vilken kanal???:)och när??:)

2012-06-18 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0