Hej hå grundalbalen vi gå

(internet har dampat men detta inlägg skulle ha publicerats i torsdags)


Har haft bal nu och de var ganska kul faktiskt! Roligast var att gå på röda mattan och jag är ju inte direkt emot uppmärksamhet så jag hade kunna göra de tusen gånger! De var kul att åka dit i grymt fin bil med min pojkvän, samt få fina bilder på oss men även en hel del sjukt fula!

Föresten så blev Matilda och Oskar balens kung och drottning! Fan jag hade ju vela bli de!

Dom lottade mellan mig och matilda, och som den turen jag har så blev de såklart inte jag iallafall!;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

På balen fick man ta med någon egen att gå med på balen då? Altså eftersom du gick med din pojkvän eller gick ni i samma klass? :)

2012-06-09 @ 23:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0