Luleå town

Har inte orkat blogga nått, men hur som helst så ska jag ta och berätta att jag tävlade ju i Lördags, och var felfri med båda i båda klasserna och kom 3a i LB:n med Melwin och vann LA:n med Melwin. Exilia fick ingen placering men de gick ändå hur bra som helst! Plus att det inte är så "värt" att satsa och svänga som en tok i småklasser, tar de hellre som lite träning, och somsagt så är jag hur stolt över dom som helst för dom har skött sig så himla bra.
Nu taggar jag och Tobias Big Brother och sen vet jag inte vad som händer, har sovit så himla dåligt inatt, och tobban också, så de blir nog en tidig kväll. Puss
gammal bild på mig och Melwin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0