Turné!

Äntligen är vi på väg på våran tripp! Sitter i bilen just nu på väg till Umeå, och imorgon dammar vi till Stockholm och onsdag till Skövde. Den här tävlingen är något helt nytt för mig. Nu kommer vi tävla om pris pengar, kommer bara tävla mot starka och riktigt bra motståndare och hoppas på att jag tar ni till Grand prix finalen! Har fått en kommentar för ett tag sen om att jag ska berätta mer om EM. Somsagt är inget bestämt, bara de att jag är en av de cirka 20 stycken i Sverige som fått chansen att bli uttagen till landslaget, och då ska man fara på en del tävlingar som förbundet kommer och kollar på, och gillar dom en så får man troligtvis vara med. Men jag vet inte hur de blir med det, fö när vi fick en förfrågan så skrev vi att vi satsar på bra resultat på SN i första hand, så de kan ju göra att dom inte tar ut mig till laget men vi ser ju! Är iallafall hur taggad och lycklig som helst! Vet inte hur jäkla mycket jag har längtat och nu är vi äntligen på väg! Kommer nog blogga en hel del och uppdatera hur de går, puss!:)


Kommentarer
Postat av: Emma Johansson

Lycka till! :)

2012-03-26 @ 15:10:45
URL: http://emmasjohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Lycka till Denice! :)

2012-03-26 @ 20:34:07
URL: http://malinbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0