Working on my own

Fyfan, jag lider när jag pratar. Så sjuk är jag.. Slutar dessutom halv 4 idag så de gör inte saken bättre, har gjort bort en grej av alla grejer som jag har kvar att göra i skolan, gjorde bort svenska redovisningen och jag fick VG, nu har jag engelska prov, fysik prov, so prov, engelsk bokrecension och första världskriget uppsatsen kvar, sen var de Inge mer tror jag, ska bli klar med de den här veckan för att nästa vecka och veckan efter de är jag ledig eftersom jag ska tävla internationellt i Skövde och sen ska jag tävla i Sundsvall. Så den veckan jag kommer hem är de lov och då kommer jag alltså ha lov i 3 veckor! Woop!

Nånå, nog om skolan och allt de där. Når jag slutar ska jag och min fina pojke mysa hela dagen! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför bloggar du bara om massa skit?

2012-03-21 @ 17:45:53
Postat av: Anonym

varför läser du bloggen om du tycker att hon bara bloggar om massa skit? hahaha idiot!

2012-03-28 @ 23:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0