min plan, min framtid

Har kommit in på fordons, vilket är både bra och dåligt, för vet egentligen inte vad jag vill göra. Men som sagt så flyttar min pappa och min bror till Spanien nu i November, jag vill helst följa men problemet är att man inte får tävla ponny där om man är över 16, därför följer jag inte med nu, men jag ska gå 1 år på gymnasiet här, fordons alltså, sen blir de att köpa storhäst och fara till Spanien och leva livet, tävla och bara njuta av livet och försöka lyckas på häst fronten. Är så himla skol less så de känns bra att bara behöva tänka att jag har 1 år kvar av skolan (kanske 2 år). Längtar så himelskt och Tobias går ju ut skolan om ett år och jag hoppas till tusen att de han vill är att följa med mig dit. Livet är underbart och det ska bli ännu bättre! Puss!


Kommentarer
Postat av: hej, hej!

ska du ha kvar bloggen om du bor i spanien?? sorgligt om du inte ska! du är så bäst!<3

kram, kram <3

2012-05-06 @ 20:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0