My great pony

Inomhus SM förra året var sista tävlingen då hon var svullet i ett bakben, vi for och kollade upp henne men dom trodde att hon bara hade fått ett slag. Hon skulle vila i någon vecka men hon fick vila i många extra bara för att tävlings säsongen var slut och då fick hon återhämta sig och ta en liten vinter vila. Första tävlingen iår var hon inte den hon brukar vara, hon velade inte hoppa på samma sätt, jag fick rida skiten ur mig själv för att de skulle gå vägen. Och hon hoppade men men hade en del nedslag som inte brukar förekomma. Andra tävlingen hoppade hon msvb och kom 2a men de är på msva det kommer fram och de är väl för att hon verkligen har känt att hon har för ont för att ställa upp för mig.. Så efter 3e tävlingen så bestämde vi oss för att fara och kolla upp henne, hon hade ju somsagt kotledsinflammation, min lilla flicka.. Hon har typ hoppat hela jäkla tiden iallafall.. Det är riktigt dåligt att hon inte säger ifrån när hon har ont.
Häst med större hjärta finns inte.
internationell Msva när hon hade skadan, 3 nedslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0