You take my so high that i can jump on clouds

Idag vill jag bara sova. Har sovit så jävla bra inatt och de är inte bra för då blir man bara tröttare för att då vill man inte kliva upp ur sängen och de.. Så idag hoppas jag på en mys kväll!

Känner att jag bara vill bli frisk nu. De är inte speciellt skönt heller att kliva upp till skolan på morgonen då de är värst när man inte kan andas, ont i halsen och får fetaste host attackerna..

Angående hästarna och tävlingar osv. Exilia är världens bästa häst, men de är slut nu. Vi har lyckats så himla bra och vi har gjort allt som går, placerad på sm och jag kan rida henne fullt ut, det finns Inge mer vi kan åstadkomma. Så just bu fokuserar jag mest på Melwin och därför rider jag knappt exilia, hon vilar var och varannan dag och när jag rider hon så har vi mer "kul" än att hårdträna. Så därmed är hon väldigt oriden just nu. Men jag ska få henne i trimm nu igen och sen sälja henne till nån fin liten pojke eller flicka som tar hand om henne som den ängel hon är. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0