en "ta det lugnt dag"

Sitter just nu hos tobban. Tidigare idag hade jag ont i magen och har fortfarande lite mag knip så har inte varit i skolan, plus att öronen gör sjukt ont och halsen också. Så jag har myst till one tree hill med smoothie och fika, och sen följde jag med tobban och bowlade. 
 
Ska färga tobbans hår nu och sen ska han fara och göra risk ettan, han har äntligen satt igång med körkortet efter att ha fyllt arton för ett halvår sen.. grattis till han. 
 
Inget stall för mig idag, är ju alltid stall ledig på onsdagar. Men ikväll ska jag beställa mat med några fina. puss
 
sjukt gammal bild

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du va me o tävla i globen? cal filips pris eller va de heter`?

2012-11-29 @ 18:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0