Krasslig som fan

Har legat med 39 graders feber hela helgen och skallebank som jag vet inte vad. Men skönt har de ändå varit, behöver ta de lugnt och de har jag fått göra, bara kollat serier och myst!

Men ikväll har jag lite att göra, ska hinna skriva en hel bokanalys av en engelsk bok, och har inte ens läst ut boken och den ska vara inne idag? Åh herregud. Den går nog bli lite sen skulle jag tro.

Har fått min iPhone 5 för ett tag sen, men så lat som jag är så har jag inte fixat sim-kortet ännu. Har även fått hem ett paket med min nit bh, två snygga tröjor från Nelly och 3 klänningar, stickade tröjor och jeans shorts med mera. Är en riktig jävla shoppaholic! Måste sluta med de här.. Nånå hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0