nackdelen med hundvalpar..

Hämtade mina skor igår som för övrigt satt som smäck, dom är så sjuuukt snygga på. Nu väntar jag bara på att dom silvriga också ska komma. Men hur som helst, igår när jag tog ut dom ur kartongen och provade dom, så ställde jag dom sen i hallen medans jag gick och duschade, duschade i 5 minuter och medans jag gjorde de bet Maggie sönder dom!! Jävla bajshund. Men som tur är så räcker remmen ändå att spänna fast, men jag ska ändå sy på den biten som hon har bitit av. De var ju jävla typiskt. 
 
Sitter i skolan nu och har Historia, gjorde just prov. Failade när jag skulle fuska haha.. Men har jag tur så får jag nog godkänt trots att jag inte kan något om forntiden, medetiden och antiken. Måste sluta lite tidigare idag eftersom att jag ska börja fara till luleå för att sedan ta flyget till stockholm, längtaaar. Puss hejdå
 
bilden är över 1 år gammalt, och idag har vi varit förlovade i 1 år och 4 månader. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0