Frågor om flytten

Har fått lite frågor om vad som händer när jag flyttar. Svaren:

Om jag och Tobias fortfarande är tillsammans så är planen att han ska följa med och jobba där. Jag ska även jobba och troligtvis gå skola.

Angående hästarna så får man ju inte tävla ponny i Spanien om man är över 16, så därför ska jag så klart sälja dom innan jag flyttar och ska skaffa storhäst/storhästar när jag är där om jag inte hinner köpa de redan innan jag flyttar.

Angående vännerna så finns dom ju kvar här, äkta vänner stannar alltid kvar och finns där för en. Jag kommer fara hem i princip varje lov och ibland även helger eftersom jag har min mamma här också som jag inte vill vara borta från hur mycket som helst!

Så var de om de!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför vill du flytta till Spanien? Har du släkt där?:)

2012-10-15 @ 16:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0