Fyfan va lycklig

Som ni troligtvis vet så har exilia varit skadad, sen satte jag igång henne, for på sm men hon hade fortfarande ont, så de gick ju som inte bra. Så vi kollade ju upp henne efter sm och behandlade henne. Nu har jag satt igång henne igen men för säkerhets skull kollade vi upp henne så jag inte far på sm och hoppar fast jag inte ens vet om hon är riktigt frisk. Men igår kollade vi upp henne och hon är 100% frisk så hon ska med på sm nästa vecka!:) kärlek! Så jävla glad. Världens finaste.

Är i skolan nu, försov mig imorse.. Men hur som helst måste jag sluta tidigare också för jag ska till stallet för hästarna ska raspa tänderna. Sen ska jag packa lite lådor hemma eftersom vi ska flytta snart! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0