hej alla människor som läser de här

Fin rubrik som vanligt. Sitter i skolan nu och har tyska. Hade en hål timme från 12 till 10 över 3 så nu har jag lektion till halv 5 sen slutar jag. Och resten av min dag vet ni ju typ redan. 
 
Vet inte varför jag bloggar haha? Har ju typ inte ens något att berätta? 
Har inte ens nå batteri på min telefon nu för den dampar som faaaaan. Tappade min iphone i en vattenpöl för ett tag sen och nu drar den typ 10% batteri av att jag skriver typ ett sms, och pratar jag i telefonen så bränns de i örat för att den blir stekhet. Hade 25% när jag kom till skolan för en halvtimme sen, har skrivit 3 sms och nu har jag slut, tur att min iphone 5 kommer snart. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0