Stockholms län

Befinner mig just nu i stockholm på Radisson hotell. Imorgon ska vi vidare till Borås där Svenska Mästerkskapen håller till! Tävlingarna börjar på torsdag, dock bara uppv. klass men ändå :) Båda ponnyerna är mer och dom känns fina, de kommer nog gå sjukt bra! Jag uppdaterar mer eftersom hur de går! Puss
 
 
Exilia hoppade nästan igenom en msva med kotledsinflammation, stannade på sista hindret, så jag menar hur grym är hon inte när hon är frisk då, älskade häst<3 I början iår hade jag 3 felfria msva och alla 3 var vinster, hon är topp 3 i hela Sverige, de kan ni ge er fan på. Men målet med henne är iallafall topp 10, eftersom vi inte har varit i form!
 
Och Melwin blev ju 6a sist även fast jag fick ett jävla pet i 120, och sen felfri i 130, så nu jäklar, topp 3 är de som gäller, mitt mål.

Kommentarer
Postat av: Karro

Lycka till, det är du värd! Du är grymt duktig!

2012-11-01 @ 22:28:03
Postat av: Lydia Granström

Lycka till! Hejar på dig!:)

2012-11-02 @ 13:57:21
URL: http://lydiagranztrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0