Helgen

Har haft en riktigt lyckad helg på både tävlingsbanan och annars.

Fredag började vi rulla mot Luleå och mös på där hemma hos faster.

Lördag red jag LA och vann. Väldigt fin och lydig. Bara en låg klass men de behöver ju Melwin också, inte alltid gå högt. De var ju iofs den högsta klasen, hehe. Direkt efter tävlingen körde vi järnet hem och duscha och stack sen på hockey, riktigt spännande match och Luleå vann med 3-2!

Söndag red jag LA+5, samma sak där, svin lydig och fin och kom 2a, var felfri men fick 4 fel eftersom att jag tog en snäv sväng till sista och hoppa lite snett, så var målet väldigt långt bort så vi red takt mot flaggern och försökte styra höger men då hoppa han undan åt vänster för att han tyckte flaggern var lite läskig när den var precis framför haha så då la jag en volt och red in i mål. Sjukt nöjd :) jag bryr mig aldrig om vinsten. Jag är hellre nöjd med bra känsla än att rejsa och rida som en idiot och vinna!

Nu har vi kommit hem och ska duscha sen blir de x-factor och sen sova! Puss


Kommentarer
Postat av: Lydia Granström

Grattis till en fin runda! Håller med dig om det där :)

2012-09-16 @ 20:11:32
Postat av: Lydia W

Det viktigaste är ju att det ser snyggt ut i slutändan!:)

2012-09-17 @ 08:27:13
Postat av: Pöss!

Kan du inte lägg upp nå bilder på ditt hus osv? Vill se hur du bor! :)

2012-09-17 @ 10:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0