Helgens resultat

Söndag: Exilia vann msvb och melwin 2a. Exilia två nedslag i msva men nu är hon tillbaka! Frisk och kry och verkligen hoppglad som alltid förut! Förra året har varit lite upp och ned eftersom det kom en skada som vi sedan trodde läkt men hade inte osvosv. Men nu är hon farlig som satan igen! Synd bara att de är brukar ska sälja henne ju! Melwin hade 4 fel i msva och kom 3a. Har haft stressigt med hästarna hela helgen och ställde inte om mig från Exilia till melwin i msva:n så jag satte han i skiten några gånger då han fick hoppa lite nära, inte bästa flytet som vi brukar ha, men eftersom jag aldrig hoppar högre än typ 1.20 på träningar så tar de ju ett tag innan jag får in känslan i kroppen! De är första tävlingen ju!:)

Måndag: Exilia vann msvb och melwin kom 2a! Tog de faktiskt jätte lugnt med melwin, vela bara ha en bra känsla men blev tvåa iaf :) helt perfekt.

Är på väg till Piteå nu, 45 mil kvar. Imorgon ska jag fara till Piteå havsbad och skriva papper och ta i hand med cheferna eftersom jag ska jobba där! Sen bär de av till gve! Kram

Ny kavaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0