onsdag är en dag i veckan

Idag har jag mest bara såsat, fast har hunnit vara i stallet också och nu på kvällen har jag, Julia och älsklingen varit och hälsat på Frida och farit på ok osv. Nu ska jag mest bara chilla och sen drar vi igång med ett lan igen som vi gjort inatt också. Det var jag petra tobban och jompa inatt, men nu blir de jag tobban emilio och erica tror jag. Imorgon ska jag vara stalledig och ska fara och köra skoter och mysa som fan, har typ inte kört skoter på hela vintern! Det är förjävligt. Så de blir nog kul som fan bara det är bra väder. Sen blir det att vila upp sig för partey på lördag. Taggat.
 
Grattis till min fina pojkvän också som fick körkort igår och klarade både prov och uppkörning på första försöket. Han är bara lite seg, han hade kunnat ha körkort förra året i augusti men han har aldrig tagit tag i det ju. Nånå, han är ju bäst ändå. Satan va skönt att få skjuts nu coh slippa köra epan, hehe <3
 
Bilder från sundsvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0