Nu kan jag med stolthet kalla mig bäst i Sverige

Ja, vad ska man säga. Att bli en SM guld medaljör i den hobby man brinner för, det känns ganska overkligt. Jag känner mig så lättad och lycklig. Kan inte säga så mycket mer.

Ska jag vara helt ärlig så var dom här rundorna nu på SM långt ifrån "perfekta" tycker jag, när jag tog silver hade jag mycket finare rundor. Men det är skit samma för vi var ändå BÄST, och det är de enda som krävs för att vinna! Och melwin och jag som knappt tävlat nå iår, han har gått på bete från 8 på morgonen till 10 på kvällen, knappt hoppträna på hela sommaren och jaa.. Så vi vann guld trots att ingen av oss var på topp!

Är hemma i Gällivare nu efter att ha spenderat 2 månader i Piteå. Känns skönt men tråkigt! Vi har lanat inatt, har nyss vaknat och ska snart på stan med Frida sen till stallet. Imorgon ska jag fara till Boden och kolla stiftelsen :) puss

 
 

Kommentarer
Postat av: Ewa Rylén

Hej Denice,har inte vetat hur jag skulle kunna gratulera dig och Melwin till det största som man kan göra i Sverige men nu hade någon hittat annonsen och då fanns ju din bloggadress där så alltså jättestort Grattis till er båda två hoppas ni hittar något riktigt bra hem till honom vore kul att veta vart han hamnar,ha det så bra i Spanien kram Ewa!

2013-08-20 @ 08:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0