bra men jobbig dag

Började med att jag for till läkarn imorse, hörselprov, helt perfekt hörsel och sedan har dom kollat i mitt öra som jag har problem med, gör alltid ont osv eftersom att jag har haft hål i trummhinnan och opererat den. Men det var ingen inflamation eller något. Sedan for jag hem och sov eftersom jag började först klockan 1. Redovisade på gympan och fick högst betyg och sedan en liten genomgång i matte inför prov. Efter det for jag, pappa och Tobias direkt och skottade på ett tak på repis, på pappas andra hus som han just sålt. Så det har varit en intesiv dag.
 
Jag och Tobias har just tagit en lång och mysig dusch och nu ska vi slå på en film. Börjar 8 imorgon.. Dö.. hejdå
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska ni göra med huset i piteå då??

2013-02-07 @ 16:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0