ganska dött här

Men nu ska jag iallafall ta och berätta att jag har fixat bästa sommarjobbet. Det blir att jobba på Havsbadet i Piteå och det blir perfekt så att hästarna kan stå där på bete och så att jag kan spendera den mesta delen av sommaren där. 
 
Något annan särskilt har det nog inte hänt. Har fått hem ett paket från gina tricot idag och snart kommer mitt paket från nelly också. Älskar att beställa grejer!!! Kan inte sluta.. Och nu är det inte lite heller, bara den här veckan har gått på 2500 på paket, vars får jag alla pengar ifrån? Är nog rätt så duktig på att spara mitt studiebidrag och handla med päronens pengar om jag ska ut och äta osv istället. Hehe. 
 
Ihelg har jag planer på att laga fin middag åt tobban, med efterrätt och allt! Är själv hemma hela helgen så det blir nog allmänt mys här hemma men vi får se. Hejdå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0