helgen var bäst

Har tagit de sjukt lugnt ihelg! Det var så himla nice att få sova ut både lördag, söndag och bara samla ny energi till veckan. Det är inte ofta jag får göra de, de är utsläpp ibland, stallpass ibland, träningar ibland och blablabla, kommer inte ihåg sist jag fick sova hela helgen. Men nu fick jag de! Har blivit jätte förkyld men eftersom man vill behålla sitt studiebidrag så är det bara att släpa sig till skolan iallafall.. 
 
Senare idag har jag skoterkortsprov och sen ska jag rida. Har så jävla mycket arbeten och göra i skolan men med mitt hektiska liv så hinner jag fan inte. Tillexempel idag, slutar halv 5, prov 5-6, fara till stallet och rida, så är väl hemma vid 9 - halv 10 på kvällen och då ska man duscha? Och jag vägrar vara uppe hela natten, för då kommer jag mig inte till skolan. Nånå skit samma. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0