klubbtävling osv

Helgen: 
 
Fredag var jag inte i skolan, hade typ bara en lektion så de var inte värt. Och på kvällen blev det fläskfilé middag hos Tobias sen färgade Sanna mitt hår, svart bara, eftersom det hade blekts som fan i Thailand plus utväxten då. Så nu ser det fint ut igen! Sedan for jag och Sanna ut och skrek lite med julias moppebil som jag fick låna eftersom min epa är paj och jag skulle släppa ut våra hästar på lördag morgon. Sen åkte vi runt med Tobbi och Tobban och sen började jag och Sanna må jätte dåligt, höll på att spy, och då kom vi på att vi hade typ ätit ett gammalt wienerbröd så vi blev typ matförgiftade. usch.
 
Lördag: Stod funktionär på klubbtävlingen, sen red jag mins hästar osv, sen blev jag bjuden på mat hos Pecka, sedan for jag vidare till Matilda och var med henne och Johanna och pratade om allt och ingenting. Har ju inte sett min fina Johanna på ett och ett halvt åt så det var riktigt trevligt! 
 
Idag har jag klivit upp halv 10, for till stallet och sen var de min tur att hoppa lite klubbtävling, red en klass där man fick välja höjd själv, så jag hoppade 1.20, var felfri fast det var sjukt dåligt haha. Orkar inte förklara, men min häst är ju ganska trög, han är näst bäst i Sverige men att tävla hemma det tycker han är såå jävla läskigt! Haha. Har kollat Taken 2 med pappa och Tobias här på dagen, sedan käkat blodpalt. Nu blir de PLL resten av kvällen sen sova vid 10 tiden! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0