lan på g

Just nu sitter jag i en lägenhet nedanför vars jag bor, och lanar med tobban, jompa och tobbi och börjar lära mig med det här med LoL. Kul faktiskt! Hade inte tänkt bli nån nörd eller så för de har jag absolut inte tid med.
 
Igår gick jag och la mig vid halv 3 och klev upp halv 9 för att fara till stallet sen for jag hem från stallet klockan 12 och tog en powernap från 12 till halv 4, riktigt skönt! Har sedan bara tagit det lugnt.
 
Har fått frågor om hur vi gör med stugan i Piteå, och det vet vi inte ännu. Har väl kanske kvar den ett tag till, mamma stannar ju även i Sverige så hon kanske har den medans. Men jag vet faktiskt inte. Ska ju iallafall ha kvar den hela det här året. Puss
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska ni flytta till Spanien?

2013-02-10 @ 08:19:38
Postat av: Anonym

Hade varit roligt att läsa mer om spanienflytten, hur det ska gå till och sådär. var exakt ska ni bo? var ska hästarna stå? ska du gå skola där?

2013-02-11 @ 10:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0