på engelska lektion

Medans Sue babblar på så ska jag passa på att slänga in ett inlägg. 
 
Idag måste jag börja packa, och det känns bra. Imorgon kväll far vi till Luleå och på fredag till Spanien som sagt. Åh de ska bli så skönt ändå, att bara få komma bort från Gällivare en sväng är ju de bästa. Nånå. 
 
Igår hade vi hoppträning och det gick jätte bra. Är så taggad på att fara och tävla nu! Första tävlingen för mig blir i slutet på mars och då blir de MSVB, MSVA, MSVB med Melwin, och Exilia har jag inte anmält ännu eftersom vi inte vet om dom ska köpa henne eller inte. Men jag ska faktiskt anmäla mig nu eftersom att vi har kommit överens om att isåfall så får dom henne efter jag har tävlat. Ska bli så kul! 
 
Idag måste jag göra läxor. Så att de är bortgjort så jag inte måste börja på lovet eller något.. Hejdå..
 
 
Fick hem det här priset i brevlådan igår. Så kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0