boden en sväng

Exilia har varit svullen i bakbenet i nån dag nu så eftersom att jag är så himla rädd om mina hästar så vill jag alltid kolla upp det direkt för att veta om det bara är något litet eller allvarligt. Så vi for till Boden imorse och kollade upp henne och det var ingenting, ingen hälta och inget visades på ultraljud så veterinären tror att hon bara har fått någon smäll. Så när vi ändå var där så besiktade vi henne och hon är prima frisk och redo för att säljas. Måste bara vänta på att svullnaden gått ner helt, vilket den nästan har gjort, sen börja rida, sen blir de provridning! Och även för min del också, berättar inte så mycket nu, bara att jag ska till Växjö och prova en storhäst. :)
 
Nu blir det att duscha sen kolla Pretty little liars. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0