hemma igen

I måndads kom jag hem efter 3 veckor i Thailand. Det har varit det bästa som har hänt mig sen jag vet inte när, hade kunnat vara flera veckor till, hade ingen hemlängtan alls! Har blivit rätt så brun men min pojkvän är väääldigt brun, och pappa också. Men vi har knappt solat, har bara legat i skuggen på grund av värmen, så jag pressade bara i max 3 timmar dom två sista dagarna och de var då jag blev brun! Vi har haft en fantastisk julafton, och ett underbart nyår. Bästa resan någonsin. Älskar Thailand förutom att dom är riktigt dåliga på engelska.. Vi har bott på 4 olika hotell och for till en ö över en dag och bott på en ö i 5 dagar. Ni får se bilder någon annan dag när jag har satt in dom på datorn! 
 
Är i skolan nu, vilket inte är så super kul.. Men måste man så måste man. Har massa jobb som skulle ha varit inne för länge sen.. Hoppade mina hästar igår och det var superkul. Eller de var mest bommar och upphöjda bommar. Nånå vi hörs! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0