ont i magen

Har haft en bra helg i Sorsele, förutom att jag fick jävligt ont i halsen och kunde inte svälja, och på lördag kväll fick jag sån magknip att jag inte kunde stå upp. Så blev ingen skola för mig på måndag, och inte idag heller, har fortfarande magknip men jag rider ändå, dock är de väldigt jobbigt att sitta upprät när man har magknip..
 
Tror att jag ska dra med mig Tobias nu och fara på erikssons en sväng nu och köpa en locktång, för den jag har är så konstig.. Sen ska vi fara ut och käka eftersom att vi firar att vi har varit förlovade i 1 och ½ år idag. Sedan blir de hoppträning. Pusspuss
 
Jag och sanna började morgonen på bästa sätt för att heja på Tobias!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0