that's how it goes

Hej på er alla. Idag har jag varit i skolan iallafall, mår mycket bättre både i magen och förkylningen. På idrotten for vi på gymmet och jobbade stenhårt och kul var det! 
 
Idag ska jag inte till stallet som vanligt eftersom onsdag är min lediga dag, så jag och Tobias ska umgås och vi ska fara med min mamma och kolla på när Pecka spelar hockey match. Har en hel del läxor som jag borde göra med just nu ska jag iallafall kolla pretty little liars. Btw så längtar jag till helgen som fan, fina planer. Puss
 
 
På bilderna var vi i Turkiet i somras på kvällen och hade skoj jag och mina fina pojkvän. Haha riktigt snygga. Saknar de blonda håret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0